MAPA MENTALA

Lehen Hezkuntzako 2.mailan landu ohi dugun gizarte zientzietako gai bat harturik, mapa mental bat osatu dut oraingoan.
"Lehen Gizakiak" gaia aurkezteko zein bukaerako laburpen gisa, oso erabilgarria izan daiteke mapa mentala.



Nire lehenengo mapa mentala FreeMind-en bidez egin dut, eta egia esan dezente kosta zait osatutzat ematea. Irudiekin zailtasunak izan ditut, izan ere, aurrez tamaina egokia eman behar zaie bertan txertatzeko, bestela gerora ez baitu uzten aldaketarik egiten. Honetaz gain, formatu aldaketak egiterakoan, nodo berriak nik nahi ditudan lekuan eta moduan txertatzerakoan... ere zailtasunak izan ditut. Badakit erabiliaz gero eta erraztasun handiagoa izango dudala, baina hainbeste denbora mapa bakar bat osatzeko behar izanak ez nau asko animatzen.
Beno, emaitza behintzat erakargarria eta erabilgarria izan daitekeela pentsatzen dudanez, ez dut mapa bakarrarekin amore emango, ezta?

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina