NIRE PLE

Ikastaroaren amaierara iritsita, hainbat tresnarekin saltseatzen ibili ondoren, hona nire gaur egungo PLEa adierazten duen BURU MAPA, ziur zerbait ahaztu zaidala eta hemendik aurrera ere osatzen joango dela :)


Mapan ikastaroan zehar ikusi ditugun hainbat tresna txertatu ditut (aurrez ezagutu ez arren, hasiera batean interesgarri iruditzen zaizkidanak eta gerora erabiliko ditudala uste dudanak), beste tresna batzuk lehenago ezagutu eta erabili ohi ditudanak dira eta azkenik, jarraitu ohi dudan blog batean "Justifica tu respuesta"-n gomendatu zuten tresna bat ere gehitu dut (Genial.ly). Izan ere, aplikazio honekin aurkezpen, denbora lerro, poster... desberdin ugari osa daitezkeela ikusi dut eta azken egunetan pixka bat probatzen hasia naiz. Oso tresna erakargarria iruditu zait eta erabiltzeko erraza, beraz dezentetan erabiliko dudala uste dut.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina